Rabu, 11 Disember 2013

Slim Gold Detox

11/12/2013 (Rabu)

Sejak sebulan dua ini, tapak kakiku rasa sakit apabila aku bangun pagi.  Takut juga jika aku menghidapi sakit gaut.  Makanan laut memang jadi kegemaranku terutama ketam, sotong, udang, lala dsbnya..Ataiupun mungkin banyak toksik di dalam badanku kerana kurang senaman.
Suatu hari, aku membuka facebook, dan terlihat adik iparku yang sentiasa dan rajin menjual pelbagai produk kesihatan yang dikenali dengan nama Junn Outlet.  Aku terus bertanyakan samada ia ada menjual lapik kaki yang boleh membuang toksik.  Ia memberitahuku, ia menjual lapik kaki tersebut dengan nama Slim Gold Detox.  Sebelum ini aku pernah juga memakai lapik kaki tersebut yang aku pun tidak ingat apakah produknya.  Setelah bertanya lebih kurang tentang harga, aku pun mengambil keputusan untuk membelinya.
Memandangkan aku memindahkan wang pada hari Ahad, adik iparku memaklumkan ia akan poskan barangan tersebut pada hari Isnin.   Ketika ini oula musim tengkujuh, aku juga memikirkan bolehkah ia menguruskan penghantaran barangan tersebut pada hari Isnin.  Mungkin rumahnya tidak dinaiki air seperti yang kulihat di media dan juga di televisyen.
Hari ini aku menaerima bungkusan pos laju dari seorang rakan sepejabat yang mengambilnya di  Bahagian Pentadbiran Am, Tingkat 14.  Aku terus membukanya dan melihat barangan yang aku terima itu.  Rupanya banyak kelebihan menggunakan produk tersebut. Terima kasih Jun, Kak Lang sudah terima barangan tersebut, dan bolehlah menggunakannya selepas ini.

Bungkusan Pos Laju

Slim Gold Detox




Tiada ulasan: