Jumaat, 9 Januari 2015

Ubat Resdung

9/1/2015 (Jumaat)
Setiap pagi Idzham pasti bersin.  Bila sudah bersin tidak henti-henti pula.  Bila kerap bersin mula  hidungnya berair.   Bila jadi seperti itu, aku nak suruh dia bersihkan habuk di almari TV dan PC pun tidak sampai hati.   Bertambah pulak bersinnya nanti.

Pernah juga pergi ke klinik.  Paling tidak doktor akan bagi ubat alergi untuk pagi dan malam.   Tetapi bersinnya tidak pernah hilang.   Minggu depan sekolah akan dibuka semula.   Hari itu aku terbaca dalam facebook,  tentang ubat resdung.   Aku mula mencari maklumat tentang ubat tersebut.   Terasa ingin pula mencubanya.   Lantas aku cuba-cuba menghantar pesanan kepadanya.   Setelah dinyatakan harganya, aku pun bersetuju untuk membelinya.

Setelah dua hari, aku pun menerima panggilan dari bahagian Pentadbiran Am supaya mengambil bungkusan untukku.   Selalunya bungkusan peribadi, perlu diambil sendiri.  Tapi tidak kisahlah, asal aku terima barangan yang ku tunggu-tunggu.

Produk itu dibuat daripada herba.  Nama Ptoduk itu BF Sinus Cure.  Sebanyak 30 kapsul bagi satu botol.  Kebetulan ada promosi 10 kapsul, aku terima sebnyak 40 kapsul.  Alhamdulillah..

Ubat Resdung dari Bella Formula 

Aku berharap dengan pengambilan ubat resdung ini, penyakit resdung yang dihadapi oleh anakku akan bertambah baik atau jika tidak pun berkurangan.   Jika penyakitnya semakin bertambah baik, ingin juga aku menjualnya kepada rakan-rakanku yang mempunyai masalah yang sama.

Selepas sahaja aku mendapat ubat resdung ini, aku post gambar ini dalam akaun FB.  Rupanya ramai juga yang mengambil ubat resdung ini. dan bagus untuk pengidap penyakit resdung.   Jadi, jika ada kawan-kawan hendak mencuba ubat resdung ini, boleh hubungi saya..kerana saya sudah pun ada kawan yang boleh beri harga murah...Jumpa lagi.


Tiada ulasan: