Rabu, 6 November 2013

8SHARE MALAYSIA

Baru-baru ini entah macam mana aku terbaca satu iklan dan jari ini pun terklik url itu...mengenai bagaimana hendak cari duit tambahan dengan mempromosikan iklan mereka melalui  facebook, twitter, blog ataupun networking kita sendiri.. Kadang-kala rasa dah serik daftar macam-macam tapi tidak juga mendatangkan hasil malah buang masa...tapi kali ini dikuatkan hati untuk mendaftarnya...Baru nak fahami apa yang disyaratkan kepada yang berminat..

Memandangkan modal tidak diperlukan, aku rasa teruja kembali untuk mencubanya. Stelah berdaftar dengan 8Share ini aku  telah diberi link untuk memperkenalkan web ini kepada rakan-rakan yang lain..  Jika ada sesiapa yang berhajat jom ikut saya dalam di sini .8Share Malaysia.

Dengan adanya video ini, mungkin lebih mudah anda memahaminya bagaimana anda boleh menambahkan pendapatan dengan lebih berkesan..



Saya juga tertarik untuk menjadi ahli 8Share  ini apabila saya melihat video ini.  Jika anda anda masa jom lihat kejayaan seorang pemuda yang boleh membeli cincin pertunangan dengan menggunakan wang yang diperoleh daripada 8Share ini.






Macam mana?  Rasa ingin meucubanya?? Jangan tunggu lagi..jom jadi ahli  di sini .
Jadi Ahli 8Share.

Pada awalnya, a
nda akan  diberi RM1.00 kerana telah berdaftar dengan 8Share dan setelah anda aktifkan akaun anda melalui emel yang diterima. Setiap kali pelanggan klik di iklan anda, anda akan dibayar sebanyak 20 sen. Anda boleh mengeluarkan wang dalam akaun anda sekiranya akaun anda telah mencapai RM50.00.  Wang tersebut akan dibayar terus ke dalam akaun anda.   Untuk melihat perkembangan penyata akaun anda klik sahaja di Dashboard.  Anda juga akan diberi point jika anda mengemaskini profile anda.

Sekiranya ada kawan-kawan anda yang ingin join 8Share ini di bawah link anda, mereka akan diberi RM1.00 sebagai bonus dan anda akan diberi RM1.00 jika  pendapatan mereka bertambah kepada RM2.00. Secara tidak langsung, kita juga akan mendapat ganjarannya jiika pendapatan mereka bertambah. Menarik bukan?




Jika anda bermurah hati untuk saya dapat wang saku itu, mohon klik iklan di bawah ini.  Saya juga akan buat yang sama jika anda ada link iklan seumpama ini.










hhttp://www.linkedin.com/redirect?url=http%3A%2F%2Fcurium-cr%2Ecom%2Fmy-4921562&urlhash=mSQA






Wang anda akan terus masuk ke dalam akaun bank anda..


Pengguna Yang Telah Berjaya dalam 8Share


Kenapa mesti buang masa lagi?  Jom ikut saya sekarang..Daftar Sini



Tiada ulasan: